Ummuselim Bayanlar yaklaşık altı ay olacak sezeryan olalı dikişlerim aşırı derecede kaşınıyor normal mi?
Cesurefe Ummuselim eger gobegin dikislerin üzerini kapatiyorsa havasizliktan terden kaşıntı yapar.kuru tutmaya calisin
gulsenkonakli Ummuselim 1 sene oldu benim de hala ara ara kaşınıyor normal bence geriliyor terliyor vs😊
Burcu35 Ummuselim Bana ilk doğum yaptığım zamanlar turşu ekşi acı çok yeme çok kaşınır diyolardı ama 6.ayda etki etmez heralde belki sıcaklardandır
Elifhifa 1,5 yıl olacak Kaşıntı değilde hala biraz karnımı gersem garip bi ağrı oluyo dikişlerim patlıcak gibi🙄 sezaryen mağduru olmak zor 😔
Ummuselim Elifhifa aynen benimki bide ilk Doğum sonrası iltihap mı kaptı anlamadım biraz böyle açılma oldu sanki ağrı vs de yaptı haliyle biraz geç iyileşti o yüzden
Elifhifa Ummuselim hepimize geçmiş olsun diyelim. Bünyeyle alakalı heralde kiminde hiç birşey kalmıyo 10 güne. Dikiş izim bile hala ilk günkü gibi duruyo sizin iziniz geçtimi
smsmzyc 6 ay olcak aşırı kaşınıyor kaşınması iyileştiği anlamına geliyor die biliyorum 🤔 Yanlış mı ki ?🙄