2 aylıkken yaptırdım. 2 günde iyileşti uzadıkça ve hareketlendikçe malesef iyileşme süresi uzuyor ve ödem oluyor. O yüzden mümkünse bu hafta yaptırın. Size tavsiyem şuan 4 aylık tam eli kolu bacağı asla durmuyor çok hareketli iyi ki yaptırmışım. İlk gece çok az ağladı ağladıkça emdi uyudu anlamadı bile sünnet olduğunu. Sürekli krem sürdük o kadar