Oğlum 4 aylık. Gece uykusu bin maşallah çok iyi 8,5-9da uyuyor bir kere emmeye kalkıyor. Ama gelin görün ki benim uyumam 11-12yi buluyor. Sabahta 5 de dikiyor bizi ayağı bu sabah ağladım artık 3 gündür de bende ateş kusma ishal hastayım dinlenemiyorum hiç dinlemediğim için iyileşmiyorum gurbetteyim kimsem yok birde 5 yaşında kızım var okula gidiyor onun derdi ayrı bebeğin ki ayrı delirmeme ramak kaldı.