Kplnnn Kızlar doktoruma sormayı unuttum ya bu 2 numaraya 6 aya girince mi geçiliyor 6 ay dolunca mı?? 5 aylık olduk ona göre mama alacağım ilçede e bebekte var sadece aldığımız mama tekrar git gel olmasın diye.