MMommymomm Benim neşeli güleç bebeğim gitti 10 gündür huysuz mutsuz sürekli çığlık atan bi bebek geldi. Diş ve atak üst üste geldi galiba.. Çok üzülüyorum mutsuz diye ne olur geçecek deyin 9 10 aylık bebek anneleri brn yıldım 😟
Kader_cinar MMommymomm benim bebeğim de 9 aylık arada bizde de oluyor diss bağlıyorum ama geçecek merak etmeyin
Yazaksami MMommymomm oğlum şu an 22 aylık. Doğduğundan beri çok huysuz ve mızmız bir bebek oldu. Fakat asla unutamadığım 2 dönem 4. ve 9. aylar oldu. Geçiyor. Bazı aylar size dinlenme molası verecek.
MMommymomm Kader_cinar İnşallah. Altını değiştirmek üzerini değiştirmek mama içirmek hepsi mesele haline geldi katılarak ağlıyor
MMommymomm 1234___ İnşallah öyledir bebeğin sürekli mutsuz olması anneye kendini yetersiz hissettiriyor 😔
MMommymomm Yazaksami Umarım öyle olur. Gerçekten o kadar mutsuz oldu ki bana eziyeti gözüme gelmiyo mutsuzluğuna üzülüyorum