Ayca009 benim kızım öyleydi. Şuan 6 yaşında bebekken asla gece bezine işemezdi. Sabah hep kuru kalkardı gece emerdi su içerdi. Ben bile bir bardak su içsem kalkıyorum düşünün. O kalkmazdı. Sonra 1,5 2 yaşında falan tuvalete alıştırdım direk kestim bezi 4 yıldır sadece 1 kere gece işedi 😅 oda hastaydı. Onun dışında asla gece altına yapan bi çocuk olmadı. Şanslısınız sizde birde gece alarm kurup tuvalete kaldırmazsınız işte. Size tavsiyem bezi bırakacağı zaman gece sakın bezle yatırmayın.