Kızlar bnm.bbegim gazli bi bebekti ve kundakla cok rahat ediyordu hep yarim kundak yaptik. Ama 4 aydan beridir birakmaya çalışıyorum surekli kendini uyandiriyo tek kol denedim olmadi huc sarmadim olmadi sariyorum ama sarmak da hic istemiyorum. Nasil yapacagim bilmiyorum. Gozunden uyku qkiyo agzindan memeyi tutup firlatiyo uzerindekini tepesine cekiyo bu seferde korkup agliyo besigin icindeki nevresimleri cekistiriyor ve bunlari tek kol yapiyo 2si qcik olsa dusunemiyorum