Ya kendimi bildim bileli bi düzene oturmadi bekarken onemsemiyordum ama evlenince her gecikmede aceba hamilemiyim diye düşünmekten sıkıldım nisanin 15 inde oldum en son bu ay daha olmadim anlamadim ya her ay boype bazen 1 ay hic olmam diger ayin ortqsinda olurum sizde de varmi boylr sorun valla ben artik adet gecikince de her yerim sisiyor suan ayaklarim el parmqklarim davul gibi oldu ve cumartesi dugun var insallah topuklu giyebilirim 😑😑 doktora mi gitsem diyr dusunuyorum qma verdikleri ilac emziren qnneler kulanamazmis arastirdim