Ayse476 canım öncelikle bu güzel kervana katıldığın için tebrik ediyorum aynı şeyleri yaşamış biri olarak tecrübemi söyleyim ben 2 gün hastanede kaldım bana duş alma eve gidince dediler ama ben eczaneden gidip su geçirmez yapışkan spanç bizlerden aldım eve geldim sezaryen yerine yapıştırıp direk duşa girdim çünkü hastanede o kadar uğraştık ki çocuk doymuyordu mama bile düşündüm ama duşa girince süt iner dediler direk girdim sezaryen yerine hiç su gelmedi duştan çıkınca çıkardım ama fuşta göğüslerime sıcak su tutarak masajlar yaptım 1 2 saat sonra sütüm inmeye başladı birde vakit buldukça uyku ve bol bol su atta doktorum bana günde 5 litre iç demişti o kadar içemedim tabi ama en az 3 3.5 içiyordum çünkü fazla terliyordum birde süt üretimi birde böbreklere lazım böyle olunca hem vücut istihor hem de düşününce içmek zorunda olduğunuzu anlıyorsunuz tecrübeyle sabit maşaAllah güzel de sütüm oldu darısı tüm annelere