Alpylmz konuşarak ikna edemedim 19 aylık şu an bant yapıştırdım anca böyle vazgeçti. Geceleri emziriyordum 4 gündür dün gece onu da kestim bu sabah da oynadı sevdi 1 saate yakın.
Sabah elimle sağdım biraz yine yaparım olmazsa.
Ispanak var evde onu mu denesem acaba😅