Essare canim bende yillar once yaptirmistim ama basit bir ameliyat degil ilk bir ay eğilmek yasak öne dogru yoksa Allah korusun burun damaelarin zaraar girebiliyor.Hele ki ilk 3 gün çok kötü gozunun önunu goremiyorsun yüzün gozlerin şişiyor cunku..Ameliyattam sonrada bir sürü antibuyotik veriyor doktor hemde alerji ilaci da veriyor hapşurmaman icin.Bunlar süte geçer canim.Emzirme doneminin geçmesini bekle bence