Rabia4646 Biz de 5 buçuk aylıkken falan bıraktık ama bir de bana sorun nasıl bıraktık 🤦🏼♀️ Önce tek kol alıştırın sonra ikisini birden açın. Ellerini ona hissettirmeden tutun. Yani zorla tutuyormuşsunuz gibi değil. Elini yüzüne,emziğe götüreceğini anladığınızda elinizi araya koyun götüremesib gibi. 1 hafta uykusuz kalıyorsunuz tabi ama sonrasında inan alışıyor annesi. İnşallah kolaylıkla bıraktırabilirsiniz. 🙏🏻