Merhaba, 3 gun once normal dogum yaptim , herseye sukrediyorum ama , bir kac tane dikisim var, acısından oturamıyorum kalkamiyorum yuruyemiyorum, hic bir işimi kolayca yapamiyorum :( kendi kendine gecer dediler hastanede ama cok aciyor. Siz neler yaptiniz iyilesmesi icin ? Tavsiyelerinizi bekliyorum ,simdiden tesekkurler