Rodinannesi Kızlar kızarmıştı ve sonra böyle oldu bugün bezi bı açtım böyle soyulmalarla karşılaştım napabilriim pişik kremi de her zmn sürüyordum hametan sürüyordum. Napabilriim şimdi ? Başına gelen var mu
Aysun1981 canım tecrübem yok, üstte kalsın ama çok kötü olmuş. mutlaka doktora göster, hatta ben öyle görsem hemen acile bile giderim ☹️
BabyM Öncelikle çok ama çok geçmiş olsun çok üzüldüm ama basit bir şey gibi durmuyor bence doktora gösterin mutlaka
Poyrazin_annesii Acaba bezi cok mu sıktı tam kenarı olmuş. Bnce bi süre ıslak mendıl kullnmyın direk yıkayın ve havalandırın bol bol
Rodinannesi Poyrazin_annesii soyulma olduğu için yikasam yanmaz mi diye yikamadim korkudan bugun gördüm yarın gösterim doktora
Rodinannesi Travazol krem var ya onu sürüyordum her açtığımda kızarıklık var diye sonra baktım bu hale gelmiş içim yandı resmen diyorum kremden hep nemli kaldı diye mi acaba böyle oldu 😔😪
Mimoza-kizim Rodinannesi canim krem yan etkimi yaptı acaba benim kizimda pisik olmustu trosyd diye bir krem var 2 gun onu kullandim gecti boyle soyulma falan olmadi ama sadece kızarık ve hafif soyulmasi vardı 2 gunde gecti biraz fazla kimyasal oldugu icin onermedi doktor ama onun onerdigi kremlede gecmedi annem bize hep bundan kullanmis 2 gunde gecirdi