Sweetmom05 Bebeğim 3 aylık olacak nerdeyse her emzirdiğimde koltuk altlarım deli gibi kaşınıyor böyle alerji olmuş gibi sizin de başınıza geldi mi geldiyse bir çözüm yolu buln var mı acaba ?
GebeHanim Sweetmom05 ayyyynennn bende de oluyor. Deliriyorum öyle olunca Çocuk emerken sonlara doğru oluyor bitmesine yakın Çok kötü bir his neden olduğunu bende merak ettim bekliyim burdaaa
Bes22 Sweetmom05 benim de öyle 😤çok sinir bozucu. Bence sütü çektiği için ordaki damarlar da çekiliyor ondan diye düşünüyorum bilmiyorum uydurmusta olabilirim 🤔😄