Anneler merhaba.. Ben sütümü sağarak veriyorum, fazlalarınıda süt saklama poşetiyle buzluğa koyuyorm. Dolabın kapağı açık kalmış sütler hafifden yumuşamış ama buzları çözülmemiş. Başına gelen var mı ? Bozulmamışlardır değil mi ? Yaklaşık 30 poşet süt vardı çok üzülüyorum bozulmuşlardır diye 😢