Sevgili aneler lütfen bana sağlıkli bir öneri verirseniz çok mutlu olurum. Kızım 3 yaşında ve düzgün konuşmuyor bu konuyla nere baş vurmam gerek ne yapmam gerek hiç bilmiyorum. Anne gel bana gel anne ver bakkk Abla geldi aaa fırça verrr adını yaşını herseyi biliyor ama tek sorun konuşmuyor. Bu benim canımı artık sıkmaya ve beni ozmeye başladı TV o kadar açık değil ara ara telefon da öyle. Çekirdek aileyiz çok kalabalık değiliz kitap vs vs okusam istemiyor. Her halimize şükürler olsun tabiki de bu bir isyan değildir kimse yanlış anlamasin lütfen. Ne yapayim lütfen bana akıl verin. Nereye gideyim baş vurayım rehbilatasyon merkezine mi gitsem bilmiyorum 😒😒önerilerinizi bekliyorum. ❤❤