Linailkay Selam kızlar 7 ay önce sezeryan doğum yaptım 40 ımdan sonraki ay adet oldum düzenli bi şekilde 4 ay adet oldum ama 3 aydır adet olmuyorum böyle olan var mı yarın kadın doğuma gidicem. Bakalım
Linailkay Mom52 bende yarın doktora gidicem adet olmamam beni çok sıkıntıya soktu devamlı terliyorum vücüdüm ödem zaten doğum kilosunu veremedim bide adet olmamak daha çok bunaltıyor