Saudade HM1 ya kızlar bende boyatmak istiyorum daha doğrusu ombre düşünüyorum her kuaför 3-4 saati gözden çıkar diyor kızım 4 aylık asla babannede babada durmaz dursada 1 saat yada uyurken. Meme delisi biberon emzik mama kullanmıyoruz ben napabilirim?
Mavis34 HM1 evet ama amonyak içermeyen doğal boya ile boyamak gerekirmiş ve saçta uzun süre tutmadan kokuya fazla maruz kalmadan yıkamalısın