Kızıma ferrozinc şurup verdi doktor kullanan anneler nasıl verdiniz acaba .tadı çok kötü siringayla veriyrm ama puskurtuyor hiç sevmiyor sonrasında çikolata yada şeker tarzı bişey verdiniz mi..18aylik kızım.oyle hicbisey de kanmiyor.birde 1kasik değil 2kasiga denk geliyor içmesi gereken miktar yani çok zorlanıyorum.varsa tavsiyeniz memnun kalırım .