Sdfplt bizimkinin de ıkınmaları 1. Aya yakın başlamıştı, şimdi2 ayı geçtik biraz daha iy, sadece sabah ilk kakasını yapınca zorlanıyor ama 3. Ayda o da geçecek diye ümit ediyorum, sancısı olunca kucağıma alıyodum ben yüz üstü karnımda yatınca rahatlıyodu, nasıl rahatlatabileceğinizi bulmanız lazım, genelde temas iyi geliyo, bazıları sıcak su torbası koyuyormuş ayaklarına, bir nini, beyaz gürültü, artık ne işe yarıyosa