hufhufprenses Memlekette doğum yaptım kırkım çıktıktan sonra evime geldim bebeğim 2 aylık oldu park yatağımız var fakat hiç sevmedi orada uyumuyor ana kucağında uyuyor beşiğe yatırdığım anda uyanıyor nasıl alıştırabilirim önerisi olan var mı ?