Eşim e bebekten keçi sütlü bebek bisküvisi almış 3 al 2 ödeden 3 kutu 🤦🏻♀️ Ben daha önce 2 kutu hipp in bebek bisküvisini kıllanmıştım sadece o da küçük olduğu için arada kullandım bunun da içeriğini okudum güzel ama daha önce kullanmadım kullanan var mı?