[silindi] Bebeğim 5aylık işk hğnden ebri yorgan örtüyorum şimfi yz geldi yorganda terliyor ne olabilir
mamanveutdormir [silindi] duruma göre ya penye battaniye örtüyorum veya müslin . her ikisinide açıyor zaten gece
Denizvepasa [silindi] 2 katlı muslin battaniyeler var onunla ortebilirsiniz. Ben akşamları hala soğuk olduğu icin nohut battaniye ile örtüyorum
Rainnnn Oda ısısı kaç acaba bizimki 23 derece ben kısa kollu zıbınla pijama takımı giydiriyorum bitane battaniye örtüyorum ama yorganınıda ayaklarına kapatıyorum.
Caylakanne kimsede dememiş bebeklerin üstü örtülmez diye. tehlikeli boğulma riskleri var. tulum giydirip yatırıyorum ben tog olarak bakıp alabilirsiniz zıbın +tulum
Deletedmom738372 Caylakanne yarım kundak yapıyorum iki aylık daha kolları açık olunca yatamıyor sonra örtüyorum öyle bir tehlikesi olmaz değil mi
Sualim Caylakanne tabikide üstü örtülmeli ne giydirirseniz giydirin üstünde birşey olmayınca üşüyor insan ben kollarını çıkartıp örtüyorum 4 aylık oldu ne boğulma ne birşey kafasına kadar çekmiyoruz ya