NezB38 Kızlar meraba bir ay önce mamayı almıştık tarihini geçtiğini sanmıyorum çok kullanmadım ve tadına bakmamıştım bugün tadını farkettim Demir gibi kokuyor normal mi bebeğimde vermek istemedim 😔 tadını bilen varmı değişik geldi bana
irva NezB38 Mamalar genelde açıldıktan sonra 3 hafta içinde tüketilmeli bu zaman dilimini geçince kullanılmamalı.
SeyitBilalmom Eğer açalı kutuyu bir ay olduysa tat değişimi olabilir çünkü arkasında 3 hafta içerisinde tüketin yazar genelde