Kızlar 6 ay 23 günlük olduk, 5,5 aylıkken tadıma başladık. Çorbalar püreler falan yediriyorum ama seçenek olarak hep aynı şeyler tekrarda. Meyveli yoğurt ,süzme peynir / lor peyniri (nadir) , haşlanmış yumurta , 2-3 sebzeyi karıştırıp yemek gibi yapıp püre haline getiriyorum , ve çorbalar tarhana ,tel şehriye , yoğurt.
Aslında kitapta aldım ama pek benlik değil. Pirinç unu ile muhallebi falan vermiyorum çünkü sevmiyorum. İrmik , yulaf ve yulaf unu kullanıyorum daha çok.
Şuan aslında tek öğün verilmeli ama ben 2 defa galan vermeyi deniyorum zaten bir iki tadımlık yiyor.
Sizler nasıl tarifler kullanıyorsunuz çeşitliliğiniz neler 🌸