Nurseda95
Benim bebeğimde öyleydi 2 aylık olduk
Mama değiştirdik Şükür iyi şimdi kimi doktor kulak pamuğunu önermiyor ama hastaneye gidincede hastanede o işlemi yapıyorlar gaz İçin ben öyle rahatlattım ama sürekli yapılmasıda iyi değil tabi zeytinyağ verdim , mama değiştirdik masajla düzene girdi birde gaz damlası