Merhaba hanımlar bebeğim dün ilk defa çilek verdim çok az birşey babamın kendi yetiştirdiği çilekten bebeğim 11 aylık daha öncesinde çilekli donino vermiştim herhangi bir sıkıntı olmadı ama dün çileğin kendisinden koparıp yedirdim yarısından azını ve aradan beş dakkila geçtikten sonra bu hale geldi hastaneye gitik alerji dedi acil herhangi bir test yapmadı iki iğne serum verdi geçti tekrarladı yine aynı oldu sabah azalıyor tekrar akşam çoğalıyor yaşıyam oldumu alerji böylemi oluyor