Öncelikle merabayın arkadaşlar son zamanlarda aşırı takıntı yaptığım ve üzüldüğüm bir konu var 1 hafta sonra 3 aylik olacak kızım 31+4 1500 gr dogdu 3 hafta kuvezde kaldi daha yeni 3 kilo oldu 2 3 saatte bir 60 cc ite kaka iciriyorum anne sütü + mama beni emmiyo sagarak veriyorum kilo alımı yavaş gibi geliyo bana normalmi benmi çok evham yapıyorum önerileriniz varsa alabilirim 😔😔