2 ay 5 günlük bebeğim Akşam 9 buçuktan beri uyuyor az önce salondan aldım beşiğine yatırdım hala uyanmadı bezinide doldurmuş baya sizce uyandırmalımıyım yoksa kendisinin uyanmasınımı bekliyim anneme sordum az önce bırak uyusun dokunma diyo ama genelde acıkınca uyanır hemen