Selam herkeze,
20 günlük kızım var ve emziriyorum. Ama sol göğsüm sağ göğsümden daha şiş. İkisinide emziriyorum. Emzirdikten sonra hala şiş oluyor sol göğsüm ve aşırı şekilde sızlıyor. Neden anlayamıyorum çok ağrıyor🥺 ikiside farklı büyüklükte duruyor