zlmmr Merhaba Oğlum verem aşısı olmuştu, bugün iltihabi aktı. Bu süreç neler yaşadınız paylaşır mısınız? Ateş, huzursuzluk vs. gibi şeylerle karşılaştınız mı? Teşekkürler
Hilam zlmmr benim kızım da olmuştu ama huysuzluk falan ateş falan yapmamıştı ama kolu baya kötü duruyordu başlarda bişey yoktu sonradan iltihap toplamaya başladı ve ve akması iki üç ayı buldu
Gamzebrb Dondurmalikahve bi kaç ay sonra mı iltihabı akar benim oğlumda oldu çok şükür hiç sıkıntısız atlattık o süreci hep temiz tuttum ağrısı bile olmadı 5 aylık oldu bi kaç gün önce iltihap gördüm bende bu yüzden doktora götüreceğim neden oldu diye
Gamzebrb Dondurmalikahve sağlık ocağının ebesi hiç böyle bişeyden bahsetmemişti burda görünce araştırdım gerçekten öyleymiş çok şükür bende çok korkmuştum çok teşekkür ederim ☺️