Kizlar iyi geceler. 10.5 aylık bebegim kulağını cekistiriyor devamli. Kaşınıyor devamli onu anladım artık . Randevu bakicam şimdi hastane için . Dis olduğunu düşünmüştüm ama diş değil cikarali çok oldu hala çocuğum kulağını kasimaya çalışıyor . Neden olabilir kizlar başına gelen var mı ? 😔