Oğlum 8 ay 4 günlük sanırsam diş cikariyoruz bugünden beri ateşimiz 38 bı yükselip bir düşüyor iki defa ılık duş aldık 3 defa ağrı kesici ateş düşürücü verdim hafif sarımsaklı çorba yedirdim ateşi iyiydi akşam üzeri ama şuan yeniden yükseldi hastaneye götürmek istemiyorum hem mesafe çok uzak bu saatte çocuğu o kadar yola götürmek istemiyorum diş için aynı şeyleri diyecekler yapabilecegim başka bişey var mıdır tecrübeli anneler diş durumunda ne yapılabilir ?