Merhaba happykids anneleri. Emzirirken artık dayanamayıp antibiyotik ve apranax kullanmak zorunda kaldım kullandıktan sonra kızıma iki kez mama verip iki kez sütümü sağıp döktüm yeterli olmuş mudur artık emzirebilir miyim ilaç kullandıktan ne kadar sonra emzirmeyip sağsam yeterli olur bilginiz var mi