Bebeğimin ek gıda ile arası çok iyi maşşlah ne versem yer. Ama gel gelelim aylardır süren kabızlık yüzünden korkumdan ne patates ne muz yedirebiliyorum ne de pirinç. Oğlum muzun tadını bile bilmiyor. Ben çok üzülüyorum bu aralar çok sert kaka yapoyor zorlanıyor şurup bile fayda etmiyor yedipi tek şey kayısı erik püresi zeytinyağı bide kabak çorbası sebze çorbası falan o kdr üzülüyorum ki… her gün kaka bekliyorum ama hiç yumuşak yapmıyor makat çatlağı olmuş. Oğlum daha çok kilo alırdı ama alamıyor 9 ay 5 günlük 8880 kilo boyu 74 cm. Millet her şeyi özgürce yedirirken ben yavruma yediremiyorum. Alerjiden şüphelendi doktor ama olmayabilir dedi. Test istedi biz vermedik. Başka doktor da gerek duymadı zaten. Kabızlık tek başına alerji belirtisi değildir dedi. Neden geçmiyor kabızlığı bilmiyoruz kafayı yicem artık her gün kremler sürüyorum poposuna ılık suya oturtuyorum bazı arkadaşlarımın bebelerinin hiçbir sorunu yok ama benim oğlum neden böyle her halimize bin şükür ama çok üzgünüm 😞