Arkadaşlar 3. Aya kadar göğüslerim dolu doluydu sabahları özellikle taş gibi oluyıdu doluyodu 3. Aydan sonra öyle olmamaya başladı sonrasında göğüslerim yumuşacık oldu sanki hiç süt yokmuş gibi bebeklerim emerken sızlayarak süt iniyodu ama 2 haftadır artık sızlayarak sütte inmiyo ve bebeğimin biri 3 gündür beni bıraktı hep deniyorum ama istemiyo az önce uyurken emzireyim dedim daha öncede 2 kere bırakmıştı bu şekilde başlatmıştım ama bu sefer emmedi başladı ağlamaya mememe getirince sonra bi sağayım bakayım nekadar süt çıkıyo dedim iki göğsümüde sağdım damla damla geliyo gibi oldu ama süt sağma pompasının biberonunun dibini bile doldurmadı resmen hiç süt yok çok üzüldüm nolcak şmdi bu dereceye gelmişken sütümü çoğatlabilirmiyim napmalıyım?