aatabeyyy 38 günlük bir anneyim.Normal doğum yaptım ve dikişlerim oldukça fazlaydı.Dikişlerim eridi fakat dikiş tarafımın genital bölgemin içinde ve kenar kısmında olmak üzere 2 tane minik et parçası gibi bir şey var bu normal mi?
Elifinilki aatabeyyy Bende de dikişimin olduğu yerde delik var dikişlerim apse yapmıştı acaba biri patladı da öyle mi oldu merak ediyorum doğrusu
Rainbow_ aatabeyyy benim de çok dikişim vardı acısı hiç gelmeyecek sanmıştım 40 gün sonra tamamen iyileşti, başlarda elime geliyor idi dokununca et parçası gibi sonradan oda kayboldu pürüzsüz oldu eksisi gibi
Nevarebeka1 aatabeyyy benim bi iki tanesi hala duruyor 5 ay geçti üstünden belki seninki tamamen iyileşir sorduğum kadınlar normal dediler ama öyle olmayanda varmış cok sıkıntı yaşamış biri olarak dikkat etmeni tavsiye ederim
aatabeyyy Rainbow_ evet benimde çok acım oluyor bazen ağlıyorum sızlamasından inşAllah benimki de geçer zor bi süreç geçirdiğim için doktora gitmeyede korkuyorum açıkcası.
aatabeyyy Nevarebeka1 Doktora da sordum normal diyor.Doğurganlığı tamamlayınca vajinal estetik olabilirmişiz.Kadın olmak çok zor😏
aatabeyyy Sherlock1180 Çoğu kişide olan bir şeymiş doktora sordum normal dedi.Dokularım çok hassastı doktor dikerken zaten dikiyorum yırtılıyorsun demişti.Doğurmak dert sonrası başka dert umarım dediğiniz gibi iltihap falan değildir.
Balkupum2505 aatabeyyy 3 ay çektim o dikislerden aynisi bendede olmustu dikisim iyilesti arada bir o bahsettiginiz et parcasi sizliyodu zamanla gecti
expelliarmus aatabeyyy canım benim de bi tarafında öyleydi 40ım çıkınca kadın doğuma gittim muayeneye et sıkışmış dedi dikiş atılırken hemen muayene ederken orda kesti aldı küçücük bi operasyonla.
aatabeyyy expelliarmus Evet sizim gibi yaptıranlarda çok araştırdığım kadarıyla.Sonradan aldıran da var sanırım doktordan doktora değişiyor.
Nevarebeka1 aatabeyyy aaa ebede bana aynı şeyi söyledi dikiyor kanıyor demişti belki de ondan böyle olduk işte
aatabeyyy Nevarebeka1 evet bencede hassas olan kişilerde daha çok gözleniyor zaten normal dikilenlerde pek görülmüyor.