deno1 Bizde egzama var denemeyecek gibi ama ishal çok var gaita testnde süt alerjisi çıktı ama hiç düzelme.olmuyor git gide sikayetlere yenisi ekleniyor diye alerji doktoruna randevu aldım normal çocuk doktorları hiç bilgi sahibi değiller bence bu alerji konusunda