Omurbebek Kızlar bebeğim dört aylık. Çok aşırı salya akıtıyor. Elleri sürekli ama sürekli ağzında. Ben parmağımla diş etlerini kaşıyınca gülüyor veya diş kaşıyıcı ağzına götürünce aşırı mutlu oluyor ağzından çıkınca da ağlıyor. Diş için erken değil mi?
SeninAnnenBirMelektiYavrm Omurbebek cnm öyle başlıyor ama hemen çıkıvermiyor bizimki 2 aylıktan beri anlattığın şekildeydi 7 aylık oldu anca çıktı dişi
pnrdkc Omurbebek benim kızım da 4 aylıkken aynı anlattığımız gibiydi 8 buçuk aylıkken ilk diş patladı ben de ha geldi geliyor diye bekledim ama gelmesi uzun sürdü 😁
deno1 Omurbebek 4 aydsn beri öyle yavaş yavas artiyor agrisi 6 ay olduk daha beter oldu ağlıyor hic durmuyor gece gündüz uyku haram eli ağzında agliyor surekli mahvoldu üzülüyorum artık galiba 1 aya anca patlar
Ness23 Doktor bize tükürük bezler bu ay daha fazla calısır demıstı.Elı hep agzına bıraksak elını yıyecek😀Diş degıldır
Omurbebek Ness23 evet aynen öyle elleri sürekli ama sürekli ağzında bulduğu herşeyi ağzına götürüyor. Oyun halısında ki oyuncakları bile çekip ağzına sokmaya çalışıyor.
pnrdkc Omurbebek öyle hemen çıkmaz diyenlere de çok sinir olurdum ikinci diş beyazladı yeri biraz da şiş 10 gün oldu patlamıyor 🙈 tamam anladık pıt diye çıkmıyor işte 😁