Aybukecigim Bebeğim aşı sonrası gece ve sonrasındaki 2 gün çok huzursuz ve sürekli sebepsiz çığlıklı ağlamalar oluyor kısa süreli bağırıp susuyor yaşayan var mı böyle bir durumu ağrısı mı oluyor?
Aybukecigim Aybukecigim uykuy geçişi çok zorlandı 43 günlük bugün aşı sonrası 2.günü ağrı kesici fitil yaptık onunla rahatlayıp uyuyor sadece
Selennnnnn Aybukecigim Bizde bugün vurulduk eve geldik bir şeyleri yoktu saat 4 gibi başladı ikizlerim ağlamaya daha yarım saat önce ancak uyutabildim… Oysa ki ebe yan etkisi olmayacağını söylemişti ama maalesef ki çok huzursuz yaptı.
turkan-5 Aybukecigim ilk ay aşısı huysuzluk yapmaz genelde dogumda vurulan iğnenin devamı o ama belki her bebekte farklılık gösteriyor olabilir