Aslihaskara6466 8aylık kızıma öksürük den dolayı antibiyotik kullanıyorum ishalde oldu. Fakat acayip huzursuz ne uyuyo ne kucakda duruyo okadar zorki bi kaç gündür acaba antibiyotik huzursuzlık yaparmo kızlae
MiracAlpinveUmutunAnnesi Aslihaskara6466 ishalde huzursuzluk yapiyo benim oğlum nezman ishal olsa huzursuzlaniyo
Toprakbey Aslihaskara6466 bizimkini daha da hasta yapmıştı. Ve de allerji 😓 bırakınca hiç birşeyi kalmadı. Öksürüğü de geçti alerjiside. Çok geçmiş olsun. Ateşe dikkat et sık sık da kontrol et canım.
Umutmom Valla bogaz enfeksiyonuna doktor pen os yazdi bizde dokuntu yapti yani yapabiliyor bazi ilaclar dokuna biliyor bebeklere.
Ecelila Biz antibiyotikden rabbim korudu oluyodu çocuğum anafilexi geçirdi el yüz dil dudakda şişme varsa doktora götürün