Bir tane eski fotoğrafımı gördüm. Elbisemin içinde inceciğim. O fotoğrafımı duvar kağıdı yaptım. Ona bakıp yemem belki 😂. Hayır diyetisyene gideyim diyorum ama yapmıcam kesin boşuna para
Karatay yaparak vermiştim bir kere 15 kilo. Yine onu yaparım belki. Çok da kolay ve aç kalmıyorsun. Eylül de tatile gidicez ama ilk kez gitmeye hevesim yok. 😞