Kızlarrrr, naber nasılsınız bebişler nasıl?
Benim kızım 4 aylık, ve Bi sorum olcak size. Bebeğimin özel bölgesinde beyaz şey oluyo. Adına ne diyim bilemedim, akıntı mı ne işte anladınız dimi. Pütürlük mü diyim ne diyim bilemedim. Silerken temizlerken de korkuyorum bişy olcak diye, hep beyaz içi. Bastırıp temizlemem gerekiyor yoksa temiz olmuo. E öyle yapınca hem kızım huzursuz oluyor hem ben korkuyorum aman şimdi bişy olcak diye. Neden böyle beyazlık oluyo olabilir, acaba enfeksiyon mu aklıma takıldı???? Dr a götürsemmi? Sizde oldu mu böyle?