3 gündür her yerim cok siddetli agriyor bogazimda ağrıyor bugün acile gittim şüphem olduğu için bhcg ve pcr istedi 10 saat geçmesine rağmen sonuç çıkmadı yinede gittim hastaneye tekrar şikayetin ne dedi boğazım agri.. Derken antibiyotik ic dedi bende bi baksaydıniz bogazim dedim bakamam dedi igne vurul dedi cok nazikbi dille kalçadan yapilan iğneden cok korktuğumu serum ignesinden korkmadigimi söyledim serum yazmasini rica ettim bana kizdi ve git sağlık kabininde taktir serumu dedi bebegimle ben bu agrilara nasil dayancam neden böyle yapti acaba pis kadın 🙄😪