arkadaşlar merhaba, 1 yaş gününde çocuğu dışarısa eğlendirebilecek yer öneriniz var mı? lunapark, hayvanat bahçesi tarzında? küçük olduğu için lunaparkta çoğu şeye binemez o yüzden avmlerdeki çocuk oyun parkları olabilir diye düşündüm. başka fikirleriniz var mı?