Tunammmm Benim kuzumun adı da Tuna😊 3 ay önce yaptırdık bizde paşamızı
Öncelikle lokal anestezi yapılıyor o bölgeye iğne vuruluyor o an ağladı sadece. Sonrasını hissetmiyor zaten ama ayakları sabitlendiği için huzursuzlanıyor
Kaç aylık şu an bilmiyorum ama dönmeye başlayan bebeklerde bu şekilde
İşlem 10 dk da bitiyor zaten. Sevdiği şarkı ya da çizgi film ile oyalayabilirsiniz
Sonrasında doktor krem veriyor ve beze yapışmasın diye karton bardak koymuştuk biz üç gün
Benim paşa sünnet sonrası oyunlarına dönmelerine devam etti. Korkmayın o günü atlatın sonrası hemen geçiyor annesi