Bebeğim 4 ay 22 günlük. Sidefer adında demir ilacına başladığımızdan beri ishal ve kakada kan görmeye başladık. Hastaneye gittik süt alerjisi olabilir dedi doktor. Diyet verdi 2 haftalık. Süt allerjisi sonradan da ortaya çıkabilen bir şey midir? Başına gelen varsa lütfen yardımcı olabilir mi. Kaka mukuslu ve kanlı.Sürekli olmuyor sidefer takviyesini verince oluyor.