Evdeyken herşey çok güzel ohh mis ,, ama bebeğimle ev oturmasına gidip eve geldiğimizde hemen düzeni bozuluyor ağlamalar .. zırlamalar.. hemen düzen kaçıyor. Sizde öylemisiniz hanımlar ? Hiç evden çıkmasak o kadar iyi. Bugün gezmeye gittik ev oturmasına eve geldik burnumdan geldi hemen ayarı kaçtı bebeğimin. Tövbe bir zaman daha biryere gitmem 🥲