Merhaba anneler oğlum 1 yaşında ve sol tesisi doğduğundan itibaren yukarıda cocuk cerrahı ameliyat yapılması gerektiğini söyledi bende amaliyat sürecinden korkuyorum ama yaptıracağız nasıl bir sürec oluyor yaşayan annelerimiz var mı acaba rica etsem bilgi verir misiniz